Termeni și condiții
Pentru detalii asupra Regulamentului General privind Protecția Datelor Personale vă rugăm vizitați pagina GDPR aici. –AICI SE PUNE LINK CATRE SITE
Siteul www.bamati.ro este proprietatea S.C. BAMATI SRL cu sediul social în Drobeta Turnu Severin, Bld N Iorga nr 20, Mehedinți,220236 inmatriculată la Registrul Comertului sub nr. J25/376/1994, Cod Unic de Înregistrare RO5445344, denumită pe parcursul acestor termeni și condiții, “Bamati.ro”.
Bamati.ro este specializat în vânzarea online a produselor, materialelor și finisajelor de construcții. Bamati.ro vinde produse exclusiv prin intermediul site-ului www.bamati.ro
Persoana fizica sau juridică care comandă și achiziționează produse prin intermediul site-ul www.bamati.ro, este denumită pe parcursul acestor termeni și conditii “Client”.
Înainte de efectuarea oricărei tranzacții, Clientul este obligat să ia la cunoștință și să accepte termenii și condițiile bifând căsuța “Sunt de acord cu termenii și condițiile“.
S.C.Bamatil S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica prezentul contract ori de cate ori este necesar, fără o notificare prealabila a Clientului. Continuarea folosirii site-ului prin comandarea și achiziționarea de produse, se consideră acceptul acestuia cu privire la modificarile făcute.
Toate comenzile efectuate prin intermediul site-ului www.bamati.ro vor fi onorate în limita stocului disponibil, Bamati.ro rezervându-și dreptul de a limita cantitățile comandate de catre Client sau de a refuză livrarea unei comenzi fără explicații suplimentare.
Număr telefon serviciu relații cu clienții: 0749120400
Adresa Bamati S.R.L.: Bulevardul Nicolae Iorga nr 20, Drobeta Turnu Severin, Jud. Mehedinți,220236
Site-ul este accesibil clienților 24 de ore din 24, 7 zile din 7 în afara cazurilor în care se efectuează operațiuni de mentenanță.
1. OBIECT
Prezentul contract denumit „Termeni și condiții” descrie condițiile generale de vânzare online de bunuri și servicii între Ieftinel.ro și Client, precum și drepturile și obligațiile acestora. Contractul poate fi salvat și/sau tipărit
2. ÎNREGISTRAREA CLIENTULUI
Clientul este orice persoană fizică sau juridică care are toate drepturile legale să valideze o comandă.
Clientul nu este obligat să se înregistreze înainte de a comanda. Dacă optează pentru înregistrare, clientul va putea să-și personalizeze spațiul virtual propriu (contul meu), însă înainte de acest lucru, Clientul trebuie să definească un nume și o parolă formată din cel puțin 6 caractere alfanumerice și care să conțină cel puțin o cifră - (un control pentru unicitatea înscrierii va fi efectuat de către sistem).
În cazul pierderii sau uitării parolei aceasta poate fi regenerată accesând căsuța „contul meu” și introducând adresa de mail, urmând ca noua parolă să fie transmisă prin email. Parola este strict confidențială și va fi cerută ori de cate ori Clientul va efectua o comandă online, fiind singurul responsabil de utilizarea acesteia.
Important! Parola nu va fi folosită pentru efectuarea de plăți online, aceasta va fi folosită doar în scopul înregistrării Clientului în vederea efectuării comenzilor online.
3. MODIFICAREA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR
Bamati.ro își rezervă dreptul de a modifica în orice moment Termenii și Condițiile, fără notificarea prealabilă a Clientului. Continuarea folosirii site-ului prin comandarea și achiziționarea de produse, se consideră acceptul acestuia cu privire la modificările făcute. Noile condiții vor fi aplicate oricărei comenzi/tranzacții începând cu ziua modificării acestora.
Clientul este sfătuit ca, anterior emiterii/validării unei comenzi, să consulte cu atenție „Termenii și Condițiile” pentru a putea lua la cunoștință de modificările apărute.
4. CARACTERISTICILE PRODUSELOR
Bamati.ro prezintă pe site produsele/bunurile împreună cu descrierea cât mai detaliată a acestora, permițând Clientului să ia la cunoștință informațiile esențiale înainte de a face o comandă finală/definitivă.
Prin efectuarea unei comenzi, Clientul recunoaște că a luat la cunoștință toate datele afișate pe site despre produsele comandate (denumire, preț, ingrediente/compoziție, greutate, cantitate, informații speciale despre produs, diverse limitări de cantitate etc.) !!!!!!! și că le acceptă fară nici o rezervă.
Fișa detaliată cu informații despre produs nu reprezintă o sursă contractuală, ci sunt cu titlu informativ. Produsele se află într-o continuă schimbare, furnizorii pot modifica fără un preaviz caracteristicile tehnice sau compoziția produselor.
Ne străduim să obținem informații exacte despre fiecare produs aflat la vănzare pe siteul www.bamati.ro, însă nu putem garanta sau asigura exactitatea, integritatea sau actualitatea acestor informații. Bamati.ro nu iși asumă nici o răspundere pentru eventualele greșeli sau declarații eronate cu privire la produse, informații luate de pe ambalajul acestora.
5. DISPONBILITATEA PRODUSELOR ȘI VALIDITATEA OFERTELOR
Ofertele de produse și prețurile afișate pe Bamati.ro sunt valabile atăta timp cât sunt vizibile pe site și în limita stocului disponibil. Produsele și ofertele valabile vor fi semnalizate pe site prin prezența butonului “Adaugă în coș”, în dreptul acestora. Simplul fapt de a adugă în coș produse nu înseamă și validarea automată a comenzii, existând posibilitatea ca între momentul începerii comenzii prin adăugarea produsului în coș și validarea acesteia de către Client, produsul/produsele să devină indisponibile.
Pentru evitarea situației descrise în paragraful anterior, Ieftinel.ro va depune toate eforturile necesare să asigure disponibilitatea gamelor de produse și servicii oferite.
6. PREȚURILE
Prețurile produselor și serviciilor prezentate pe site sunt exprimate în lei și au toate taxele incluse, cu excepția taxelor de transport la domiciliu. !!!!!!! Prețurile sunt aplicabile în momentul validării comenzii de către Client.
Prețurile sunt afectate de T.V.A., iar toate modificarile legale survenite cu privire la cuantumul acestei taxe, se vor reflecta în prețul produselor și serviciilor prezente pe site în momentul intrării în vigoare a actului normativ respectiv.
În cazul în care prețul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost greșit introduse în bazele de date ale Bamati.ro sau afișate greșit, iar livrarea nu a fost efectuată, Bamati.ro își rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunță Clientul în cel mai scurt timp despre eroarea aparută.
7. COMANDĂ
7.1. Clientul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea bunurilor și/sau serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un bun și/sau un serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui bun/serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage dupa sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a bunului/serviciului.
7.2. Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte că toate datele furnizate de acestă, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.
7.3. Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte ca Bamati.ro poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vânzător, în orice situație în care este necesara contactarea Clientului.
7.4. Bamati.ro poate anula comanda efectuata de către Client, în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără nici o obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
7.4.1. neacceptarea de către banca emitentă a cardului Clientului a tranzacției, în cazul plății online;
7.4.2. invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Bamati.ro, în cazul plății online;
7.4.3. datele furnizate de către Client, pe site sunt incomplete și/sau incorecte;
7.5. În cazul în care Clientul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, în cazul în care comanda este achitată, Bamati.ro va rambursa
suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii de către Client asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnată după cum urmează:
7.5.1. pentru comenzile achitate cu card online, prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
7.5.2. pentru comenzile achitate cu OP/ramburs, prin virament bancar;
7.5.3. pentru comenzile achitate prin credit de consum, anulare/recalculare contract rate.
7.6. Bamati.ro va putea amâna rambursarea sumei pana la primirea bunurilor vândute sau pana la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși bunurile (se va lua data cea mai recentă).
7.7. În cazul în care un bun și/sau serviciu comandat de către Client, nu poate fi livrat, Bamati.ro va informa Clientul asupra acestui fapt și va returna în contul lui contravaloarea bunului și/sau serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zilel lucrătoare.
7.8 Orarul de funcționare:
Comenzile pot fi plasate online oricând, dar perioada de procesare a acestora se desfășoara zilnic în intervalul 8-17
Comenzile plasate în zilele de sâmbătă, duminică și sărbătorile legale vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.
Daca clientul este nou, vânzătorul își asumă acceptarea comenzii din partea cumpărătorului în momentul în care există o confirmare telefonică sau prin e-mail.
Odată lansată comanda online, cumpăratorul este de acord cu forma de comunicare ulterioara (telefonică sau electronică), precum și cu modul de operare al vânzătorului.
8. PLATĂ
8.1. Prețurile bunurilor și serviciilor afișate în cadrul site-ului www.bamati.ro includ TVA conform legislației în vigoare.
8.2. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă. Bamati.ro va emite catre Client o factură pentru bunurile și serviciile livrate, obligația Clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
8.3. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente comenzii, Clientului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei comenzi, existente în cont.
8.4. Prin această modalitate de comunicare Clientul, accesând contul său, va deține o evidență a facturilor emise de Bamati.ro, putându-le salva și arhiva la rândul său în orice moment și în orice modalitate dorește.
8.5. Prin trimiterea comenzii, Clientul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către Bamati.ro în contul său prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționata în contul său.
8.6. În cazul în care aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecișiopt) de ore în cont, te rugam să ne sesizezi acest aspect pe adresa de email office@bamati.ro
9. LIVRARE
9.1. Bamati.ro se obligă să livreze bunurile în sistem de curierat door-to-door către Client.
9.2. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
9.3. Vânzătorul va efectua livrarea bunurilor și serviciilor numai pe teritoriul României.
9.4. Detaliile de livrare a bunurilor/serviciilor incluzand dar nelimitându-se la timpul necesar livrării nu constituie o obligație contractuală din partea Bamati.ro, fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciata în orice mod de pe urma încălcării acestora.
10. RETUR
10.1 Dreptul de returnare a produselor achiziționate online
În cazul achiziționării de produse nealimentare, Clientul are la dispoziție un termen de 14 zile de la data primirii produsului, singurele costuri suportate de Client fiind cheltuielile directe de returnare a produsului.
10.2. Condiții de returnare
Returul produselor /bunurilor achiziționate se va face doar în ambalajul original, în bune condiții pentru revânzare, însoțite de toate accesoriile posibile și însoțite de bonul fiscal primit la livrare.
Mai multe despre retur aici: office@bamati.ro
11. DESPRE GARANȚIE
Produsele /bunurile comercializate, indiferent de categoria din care fac parte vor fi însoțite (acolo unde este cazul) de certificat de garanție semnat și ștampilat pe care se va regăsi numărul de serie al articolului. În unele cazuri produsele vor fi desigilate pentru a fi verificate după care vor fi resigilate, acestea purtănd o ștampilă specială: "VERIFICAT Bamati.ro".
Este obligatorie completarea garanției cu datele personale și păstrarea bonului fiscal pentru valabilitatea garanției.
12. INFORMAȚII SUPLIMENTARE
Deșeurile de echipamente electrice și electronice pot conține substanțe periculoase ce au un impact negativ asupra mediului și sănătății umane în cazul în care nu sunt colectate selectiv.
Având în vedere prevederile OUG 195/2005 - referitoare la protecția mediului, OUG 78/2000 - privind regimul deșeurilor, în temeiul dispozițiilor art. 10 din H.G 448/2005, privind deșeurile de echipamente electrice și electronice, clienții vor avea în vedere următoarele:
- clienții au obligația de a nu elimina deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) ca deșeuri municipale nesortate și de a colecta selectiv aceste DEEE;
- colectarea acestor deșeuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispoziția producătorilor de către Autoritățile administrației publice locale care au obligația potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodăriile particulare și de a pune la dispoziția producătorilor spațiile necesare pentru înființarea punctelor de colectare a DEEE;
- clienții pot preda DEEE în mod gratuit la punctele de colectare specificate în momentul achiziției unui produs nou din aceeași categorie
Simbolul care indică faptul că echipamentele electrice și electronice fac obiectul unei colectări separate reprezinta o pubela cu roți barată cu două linii în formă de X. Această pictogramă indică faptul că DEEE nu trebuie amestecate cu deșeurile menajere și că ele fac obiectul unei colectări selective.
13. RELAȚIA CU CLIENȚII
Pentru orice informație sau reclamație la adresa magazinului virtual Bamatil.ro, Clienții au la dispoziție următoarele :
numărul de telefon: 0749 120 400. Apelurile care fac referire la o comanda existentă (informații legate de livrarea unei comenzi, confirmarea unei plăți, schimbarea intervalului de livrare etc.) vor fi gestionate după următorul program: Luni-Vineri 8.00 -21.00 și Sâmbăta: 8.00 - 15.00.
e-mail: office@bamati.ro
sau la adresa: Bulevardul Nicolae Iorga nr 20, Drobeta-Turnu Severin, Judetul Mehedinti,220236
14. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER
PERSONAL
Datele obținute cu ocazia creării contului nu vor face obiectul vreunei tranzacții între Bamati.ro și alte companii. Bamati.ro are dreptul de a utiliza informațiile cu caracter personal figurând în chestionare sau furnizate pe orice altă cale de către clienți în scopul organizării de activități de marketing, în stricta conformitate cu prevederile legale referitoare la protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Bamati.ro va păstra confidențialitatea asupra acestor informații și se obligă să nu le divulge terților decât cu acordul expres al clienților sau în situațiile în care această comunicare ar fi strict necesară pentru atribuirea de premii sau alte facilități clienților, obținute ca urmare a participării acestora la diverse jocuri sau concursuri cu caracter promoțional, sau alte campanii promoționale organizate de către Bamati.ro, precum și în situațiile în care, este obligat, potrivit legii, la divulgarea acestor informații. Nu sunt considerate terți societățile mandatate de catre S.C. Bamati S.R.L. în scopul prelucrării de date, prelucrare care se face de către acestea în numele și pentru S.C. Bamati S.R.L.
Conform legii 677/2001, ai dreptul de acces gratuit (dar nu mai mult de o dată pe an) la datele tale, printr-o cerere scrisă, datata și semnată, adresata S.C. Bamati S.R.L. la adresa de email office@bamati.ro sau la adresa: Bulevardul Nicolae Iorga nr 20, Drobeta Turnu Severin, Judetul Mehedinți ,220236 . Ai, de asemenea, dreptul de intervenție asupra datelor: dupa caz, poți solicita rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor a căror prelucrare nu este conforma legii 677/2001, în special a datelor incomplete sau inexacte. În condițiile de mai sus poți, totodată, solicita transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă legii, având dreptul de a te opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime legate de situatia particulară, că datele care îi vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepția cazurilor în care există dispozții legale contrare. De asemenea, ai dreptul de a te opune în orice moment, în mod gratuit și fără nici o justificare, ca datele care te vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct, sau să fie dezvaluite unor terți într-un asemenea scop.
15. PROPRIETATE INTELECTUALĂ
Orice reproducere, descarcare, copiere, modificare, utilizare în scopuri comerciale, totală sau parțială a diferitelor elemente ale site-ului (inclusiv conținutul editorial și fotografii) sunt interzise și expune autorul/autorii săi la posibile acționări în justiție. Termenii și Conditiile Generale de vânzare nu autorizează în nici un caz reproducerea, modificarea sau utilizarea comercială a diferitelor elemente ale site-ului.
16. GENERALITĂȚI
Site-ul poate conține și link-uri ale altor colaboratori care reprezintă legături cu alte site-uri. Bamatil.ro nu este responsabil pentru conținutul și funcționarea acestor site-uri externe la care Clientul are acces via site-ului de vânzări online www.bamati.ro .
17. FORȚĂ MAJORĂ
Toate evenimentele de forță majoră definite de legislația română reprezintă un motiv de suspendare și stingere a obligațiilor Ieftinel.ro. Bamati.ro nu poate fi tras la răspundere în aceste cazuri de forță majoră.
18. RECLAMAȚII ȘI LITIGII
Termenii și condițiile de vânzare sunt supuse legislației din România. În caz de apariție a unor litigii, Clientul va putea să depună reclamații către Bamatil.ro pentru a ajunge la o soluționare amiabilă. Însă în condițiile în care nu s-a ajuns la o înțelegere amiabilă între părți, litigiul va putea fi soluționat de către tribunalele din România.